onsdag 23 september 2009

Kittens, Puppies and Heart shaped balloons!

I dag har varit det roligaste dagen på praktiken nånsin för i dag fick jag rita! Ett företag mailde en bild på en katt med en hjärtformad ballong fast knuten i svansen till Advocate och sa att de vill ha något liknande, fast två katter och två hundar. Jag ritade två katter och TRE hundar bara av rena farten och för att det var så roligt att få rita. En av hundarna var en tax. Tyckte det gick så bra att jag under de cirka 40 minuterna jag höll på med det seriöst övervägde en karriär som greeting card illustratör. Sen scannades det in och han var jobb det egentligen är att göra det fixade med färg och i datorn.

1 kommentar:

Åsa sa...

Jag gillar dig med, ska ta tag i att beställa din t-shirt snart. Fast nu börjar det bli kallt kanske ska beställa sweatshirten istället eller också. Hoppas allt är bra. Min och Anettes gemensamma barnbok finns inget exempel på men hon har börjat skriva på en egen vid något tillfälle, om du vill kan jag kolla om hon kan skicka över lite av den. Kram