torsdag 30 april 2009

allt på samma gång

Just nu är det mycket som händer på samma gång. Har tre olika projekt i skolan. Ska leta work placement, intervjua illustratörer och illustrera sagor. Dessutom håller vi på och letar ny lägenhet. Har hitta en webbdesigner från Sundsvall som vi ska dela en med. På lördag ska vi kolla på en källarlägenhet i Barons Court och kanske några till. Förhoppningsvis är nån av dem bra, och förhoppningsvis får vi hyra fast jag är student. Pratade med en estate agent idag som sa att jag antingen behöver en "garantor", nån med ett uk bankkonto som går i god för mig eller att de jag ska dela med tjänar över 1600 var i månaden. Det gör de inte, inte i närheten. Det är helt idiotiskt eftersom jag ju har studielån. Men det där ska vi nog komma runt. Får prata med dem på lördag.

Inga kommentarer: