måndag 6 april 2009

Good times

Har haft en mycket trevlig helg. På fredagen hade vi förfest och gick på pop klubb med våra nya svenska pop kompisar. På lördagen åkte jag och Christer till Portobello market. Marknaden var inte mycket att ha, mest turister och trängsel. Hörde folk prata svenska vilket aldrig är ett bra tecken. Men det var soligt och fint ute så det var skönt att bara gå omkring. På kvällen letade vi upp en billig pub i Victoria och drack öl med samma folk som kvällen innan. På söndagen åkte vi till Brick lane market en snabbis. Sen begav vi oss ut till Anna och Johan i Stockwell (eller är det Brixton? Kennington kanske?). Där blev vi bjudna på te och hemma bakade muffins i glada färger i deras trädgård. Mysigt värre. Vi avslutade kvällen med att åka till Elephant and castle och gå på spelning med Teenage jesus and the jerks. Det var vi och massa gother.

I fredags fick jag även veta att jag vunnit en "designa en t-shirt" tävling! Sjukt kul, jag är bäst! Lazy Oaf winner
Tävlingen hölls av ett London företag som heter Lazy Oaf. De kommer att trycka en limited edition av min design som sen kommer att säljas online och i deras shop i Soho. Jag kommer att få vara med på photoshoot och vara med och planera inför när t-shirten ska släppas. På onsdag ska jag åka och hälsa på dem i deras studio!

Inga kommentarer: