måndag 4 maj 2009

Vad vi gjorde i helgen

I Lördags var jag och Christer och kollade på en lägenhet i närheten av Baron's court. Thomas var matförgiftad så han kunde inte följa med. Sovrummen var i minsta laget men ena hade tillgång till uteplats och andra hade egen toalett. Dessutom var den billig. Har mailat bilder till Thomas så nu ska vi bara vänta och se vad han tycker. Efter lägenhets kollandet åkte vi in till oxford street och besökte uniqlo. Jag köpte en klänning och Christer köpte, hör och häpna, mörk lila jeans. På kvällen drack vi för mycket öl med Anna och Henrik på Red lion. I går spenderade jag mesta delen av dagen i sängen. Christer gjorde vegetarisk english breakfast som jag inte kunde uppskatta så mycket som jag borde eftersom jag var så bakis. På kvällen åkte vi hem till Anna och Henrik och kollade på saker vi ska få köpa ev dem när de flyttar hem till sverige nästa vecka. Sen drack vi lite mer öl.

Nu ska jag göra mig ordning och sen ska jag åka och intervjua illustratörn Luke Best i hans studio.

1 kommentar:

Lotta sa...

Hej!! Hoppas allt är bra med er båda. Vad kul det var att kunna läs om dig i tidningen i helgen. Lycka till med lägenhets-letandet!
Kram Lotta