söndag 23 november 2008

i wish this weekend woulde last forever

Åh helger, de är så sköna, jag önskar att de varade lite längre. Två dagar räcker inte till när det finns så mycket man vill göra.

I lördags tvättade och storhandlade vi, tråkigt men nödvändigt. På kvällen bjöd Christer mig på japansk restaurang i Brixton för att fira att han fått sin första ordentliga lön. Efter maten gick vi till en bar och så bjöd jag på varsin drink.

Idag har jag varit i Shoreditch och hängt med massa asiater. En tjej från min klass och hennes kompisar. Vi gick på en blommarknad som var nästintill öde eftersom det var så dåligt väder och sen på Bricklane.

För övrigt har jag varit ovanligt trött den här veckan. Tror orsaken är en kombination av att jag inte sover tillräckligt länge på nätterna och att det är så mörkt och grått ute hela tiden. Det kanske är dags att gå i ide?

Inga kommentarer: