torsdag 25 september 2008

It's official!

Jajemän, nu är jag officiellt elev på Camberwell Collega of Arts. Var och skrev in mig idag. Det känns bra, träffade han som är kursansvarig och han verkade väldigt trevlig och avslappnad.
Efteråt gick jag till Coleman road och tvättade en maskin och hämtade de sista grejerna vi lämnat där. När jag kom dit var Anja hemma så jag pratde lite med henne och tittade på tv. När hon gått till jobbet kom Anna hem så då pratade jag lite med henne en stund tills det var dax att gå.
Nu är jag hemma och har hängt tvätten. Pratade nyss med vår granne om hur elen funkar. Det verkar skit förrvirrande. Man får en "nyckel" och så går man till kiosken och köper el och så går man hem och stoppar nyckeln i lådan i hallen. Hm, det är nog inte så krångligt som det låter.
Förresten var grannen jätte söt! Mörkt hår i page med pannlugg och glasögon <3 Trevlig verkar hon också.
På förmiddagen var vi China town och köpte rökelser och jag köpte min maneki neko. Rökelserna var nog de dyraste i hela china town! Vi tog ett paket med koner eftersom vi inte har nån hållare till rökelsepinnar. Alla andra paket kostade runt £3 och vi antog att de vi valt kostade nått liknande men när vi betalde upptäckte vi att det kostade runt £5. Men de luktar rätt gott allafall!
Nu ska jag kolla på film till Christer kommer hem från fabriken!

Inga kommentarer: