fredag 3 oktober 2008

Fredags fix!

Idag har det minnsann fixats med grejer! Började med att jag var på möte på Lloyds och fixade bankkonto. Så om en vecka kommer mitt nya visa kort, ska bli skönt att slippa betala 35 spänn till seb varje gång jag tar ut pengar i en automat.
Efter det träffade jag Christer och vi gick och handlade mat att äta till lunch. Det blev färdigt potatismos, pärsiljesås och nån paj från hälsokosten, hemsket engelskt!
Sen åkte Christer till jobbet och jag åkte ut till skolan och gjorde mitt andra misslyckade försök att hämta mitt student id-kort.
Första gången var i går. Då kom jag dit alldelles för tidigt. Var där klockan ett och man kunde inte hämta kortet förrens halv tre, så det vara bara att åka hem igen. Idag när jag kom dit så sa de att man inte kunde hämta sitt kort alls idag, och att jag skulle komma tillbaks på måndag. Så det får väl bli tredje gången gillt, skulle ju ändå åka till Camberwell då för på måndag börjar jag skolan!

Inga kommentarer: