tisdag 7 oktober 2008

I söndags lagade jag den värdelösaste soppan nånsin. Den bestod av alldeles för mycket morötter och alldeles för lite potatis. Och så hade jag i förmycket curry krydda och svartpeppar så den blev helt stark. Det blev inte gott. Kände mig som ett ryskt fattigjon när jag satt här i min ensamhet och åt.

Christer var och festade på sitt jobb och kom inte hem förrens halv 6. Vaknade vid 5 och märkte att han inte var hemma och blev sjukt orolig. Började tänka på allt han hade kunnat råka utför där ute i storstan. Men sen kom han hem, full och glad av för mycket gratis öl.

Igår jobbade han sent så jag fick återigen sitta här ensam och äta resterna av min soppa.
Ikväll blir det allafall ordentlig mat, vi ska göra hamburgare!

Haha, såg ni förresten björn bilden som smygit sig in i förra inlägget? Vet inte hur den hamnade där eller hur man får bort den. Det gör inget, det är ju en fin björn!

Inga kommentarer: