onsdag 1 oktober 2008

Latheten

Idag har jag varit lat. När jag vaknade och satte på datorn vid tio upptäckte jag att den föreläsningen jag tänkt gå på hade blivit flyttade från 2 till 11. Så det blev inget av. Istället har jag varit hemma och jobbat på mitt projekt, har bara själva presentationen kvar nu! Har dammsugit också, började se rätt illa ut här inne.
I morgon är det dock slut på latandet, måste åka ut till skolan och hämta mitt studentkort, gå till banken och försöka öppna ett konto (om jag hinner) och så tänkte jag gå på en föreläsning om att tjäna pengar på sin kreativitet. Föreläsningen är på Chelsea college of arts som ligger jätte nära, runt 5 minuters promenad. Borde kanske ha gått där istället?
Vi var på deras student bar i går kväll och kollade på Agaskodo Teliverek, Le Couteau Jaune and Wang Wang Gou. Det var shysst, kul band och äntligen billig öl!

I kväll ska vi käka lasagne med vegan mozarella, spännande!

Inga kommentarer: