måndag 27 oktober 2008

Jaha, jaha, vad kan man säga? Här har det inte hänt så mycket nytt. Jag pluggar, som vanligt. I fredags var det crit (redovisning). Jag fick beröm, mina grejer var spot on (mitt i prick) enligt lärarna. Nu är det sista veckan vi ska hålla på med det här projektet. Nästa vecka ska vi göra något helt annat. Det ska bli skönt, börjar bli trött på att ta hänsyn till vad de här framgångs rika svarta männen gillar.
På kvällen fikade jag med en svensk utbytes student. Hon hette Anna och går egentligen på HDK, det var trevligt.
Det har även varit helg, som ni kanske vet. På lördagen hängde jag med en tjej från min klass. Vi åt på en vegitarisk restaurant i Covent garden, kollade på konstböcker och drack te i St: James park. På kvällen drack jag och Christer Carling, vår nya favorit öl, och tittade på It's always sunny in Philadelphia, vår nya favorit serie (min allafall).

Inga kommentarer: